torsdag 16 april 2015

Lovet
  
Hejsan bloggen! Nu har det åter igen varit påsklov och jag har varit extremt nyttig som vanligt. Eller kanske inte... ;) Tror nog jag har ätit godis precis varje dag, precis som man ska på påsken. Det får iaf bli ändring på det nu! Wilma berättade att hon ska vara utan godis i tre veckor och då blir det perfekt för mig att hoppa på och avstå från sockret jag med.

För mig har det varit fullt upp precis hela tiden. Har bl. a varit på bio med kompisar. Vi var lite busiga och gick även fast det var 15-årsgräns. Hehe ;) Filmen vi såg var Insurgent och den var sjukt bra. Rekommenderas starkt!

I torsdags träffade jag de gamla tjejerna från Hasslö. Supermysigt då jag inte träffat några av dem på riktigt länge. Vi tog några bilder i solskenet. Helt underbart skönt väder, man får verkligen hoppas att det hemska aprilvädret inte kommer tillbaka så vi får regn och rusk igen. Usch! Bjuder på en av bilderna här nedan sen :)

Även om det var superkul att träffa tjejerna så var nog det roligaste på lovet när jag åkte till Växjö i helgen som var. Träffade min kusin och hennes kompisar. Vi var på tivoli och åt pizza. Supermysigt! De trodde jag var 98:a, men det får man väl ta som en komplimang!
 
 Källa: Alicia Olsson

Älskar verkligen sommarfeelingen i bilden. Vackra Hasslö ♥



3 kommentarer:

  1. Väldigt fint inlägg och du verkade göra många roliga saker. Fin bild btw :) /Engla C

    SvaraRadera
  2. Bra innehåll, personligt och intressant.
    /Johanna

    SvaraRadera