onsdag 15 april 2015



Påsklov!


Beskrivning: \\UTBFIL01\Elever4$\engblo\Bilder\2015-04-15 001\IMG_9589.JPGI tisdags var jag med Malva och Moa.
 På dagen gick vi ner till ok och köpte glass och såpbubblor sen gick vi hem till mig. På kvällen åkte vi hem till Malva och då cyklade vi runt lite i stan sen stannade vi och köpte chips och godis på hemmakväll. Efter en stund stannade vi nere vid havet och tog lite bilder på solnedgången, sedan cyklade vi tillbaka till Malva och sov hos henne.

Nästa dag gick vi runt på stan och vi åt thai mat där, på kvällen tränade jag och Malva dans och Moa red.

Resten av påsklovet har jag tagit de ganska lugnt och ätit mycket godis men jag har också varit väldigt mycket med kompisar.
                                                         
Bild källa: Moa Almqvist och Engla Blomgren.




Av: Engla Blomgren

5 kommentarer:

  1. vi hade jättekul och det var mkt fina bilder:)) // moa

    SvaraRadera
  2. Fina bilder. Verkar som du har haft ett bra och roligt påsklov //Tuva

    SvaraRadera
  3. Trevligt påsklov VIDEKISSEN!!!!

    SvaraRadera
  4. Bra! Lagom mycket text och bra att du illustrerar allt du skriver om.
    /Johanna

    SvaraRadera