onsdag 15 april 2015

Mitt påsklov

Bildkälla: Wilma Olofsson och Linn Österlund
Mitt påsklov har varit fyllt med kompisar, spa och massor av godis.
Dessa bilderna är från en dag när jag och mina kompisar var i stan och fikade, vi gick även på bio. Det var jättemysigt. När vi var i stad så gick vi först till Espresso house. Klockan 18:10 började bion. Vi kollade på Insurgent, uppföljaren till Divergent. På bion var det jättemysigt, vi satt och åt godis och drack läsk.
 
Den andra bilden, på mitt påskägg har jag med för att jag har ätit väldigt
mycket godis. Jag fick ett påskägg från min mormor och morfar, sedan fick jag även en stor oreo choklad och lite pengar.
 
Mitt lov har varit ett jättebra påsklov, det är nog det bästa påsklov jag har haft :)
 
AV: Wilma Olofsson :)

3 kommentarer:

  1. Vad fina bilder! Var filmen bättre eller sämre än Divergent?
    /Nellie

    SvaraRadera
  2. Ja det var mysigt på bion:) du verkar haft mysigt, vem var du på spa med //Linn

    SvaraRadera
  3. Fint upplägg och bra innehåll. Intressant och personligt!
    /Johanna

    SvaraRadera