onsdag 15 april 2015

Mitt påsklov!

 Nu är mitt påsklov slut och jag har haft några helt underbara dagar med mina vänner, familjen och tjejerna i stallet:)

Jag och några kompisar hade planerat att gå på bio en av dagarna, så det blev en runda till stan med dika på Espresso House och sedan avslutade vi med bio. INSURGENT. Säger bara en sak, se den:) Den var så bra.

Under lovet har jag också varit mycket i stallet och på söndagen tränade jag Yenny med Fredrik och hon skötte sig utmärk:)

 Sen på söndagen så var jag och några andra i stallet och hade hand om en tävling därefter fixade vi iordning våra hästar och red ut i skogen, vi red till en insjö och badade med hästarna och det var rättså kallt med bikini och bada i vattnet som var typ 7 grader;)  Vi satt och fikade medans vi band fast hästarna i träden. 

Jag har haft ett jättebra påsklov och det här varit ett av de bästa!
 
Källa: Linn Österlund och Wilma Olofsson
Av: Linn Österlund 

8 kommentarer:

  1. Roligt påsklov :) Vem är Fredrik? Låter som att du har haft det jättemysigt :) //Wilma.O

    SvaraRadera
  2. Vad roligt du verkar haft det. Vilka fina bilder du tagit med;) //Wilma L

    SvaraRadera
  3. Låter jätte roligt och det var jätte fina bilder//Alva

    SvaraRadera
  4. Vad roligt det låter och bilderna var jättefina!

    SvaraRadera
  5. Vad roligt det låter och bilderna var jättefina!

    SvaraRadera
  6. Det måste varit riktigt kul //Ida

    SvaraRadera
  7. Fint upplägg och bra innehåll. personligt och intressant att läsa.
    /Johanna

    SvaraRadera