onsdag 15 april 2015

Mitt påsklov!



Beskrivning: C:\Users\moaalm.AD\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_1160.jpgMitt påsklov!

1.På mitt påsklov har jag varit i stan med Wilma och Lina. Vi gick mest runt i affärerna och åt på Mc Donalds. Vi åkte in vid 12 och var hemma ungefär vid 5.
2.På söndagen så åkte jag och Wilma till Rusta och köpte Jelly bourds och åkte nästan hela dagen runt i Nättraby, jag köpte en blå och Wilma en rosa.
 3.Vi åt lunch på 22:an efter vi hade åkt i ungefär en timme. På kvällen hade Alicia köpt en grön Jelly bourd så hon åkte med oss en stund.
4.Resten av påsklovet har jag mest vilat, ätit mycket godis och varit med vänner. :-)


Bild källa: Wilma Lindkvist, Moa Almqvist

Namn: Tuva

4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. fina bilder! det verkar som du har haft ett bra lov// Moa

    SvaraRadera
  3. Fina bilder. Hoppas du hade ett roligt påsklov cooling! Vi hade i alla fall kul de dagarna vi va!!!!!;-) ///Engla.B

    SvaraRadera
  4. Bra! Fint upplägg och lagom mycket text
    /Johanna

    SvaraRadera